Wednesday, August 26, 2009

Mintak Maaf Puan Ong Saya Makan Halal Sahaja

Saya masak ayam bukan masak babi..babi..babi..babi hehe.. Malam tadi aku tak dapat tido So aku layan youtube mane tau mate boleh mengantok ke.. Bila tengok-tengok video dalam youtube aku ternampak video ni. Seronok bila tengok video ni. Kisah Adibah Noor mengajar Puan Ong sembelih ayam dengan cara islam. Malas nak taip panjang-panjang korang layan je video ni.




Sepatutnya video macam ni patut di buat banyak-banyak. Bagi orang bukan islam sedar sikit apa orang islam boleh makan dan tidak boleh makan.. Kenape video ni tak di iklan kan di tv ye?

Post a Comment

Komen lah sebelum anda di komen kan hehehe...

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger template dari 'Ultimatum' Di Ubahsuai 80% Oleh Jimmy 2008-2010

BALIK KE ATAS